ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הכל זהב
רשת ABC מוכרת ספוטים לטקס האוסקר ב-1.6 מיליון דולר היחידה. בין אלו ששילמו: אמריקן אקספרס, מקדונלד'ס ופפסי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/2/2005 14:07
רק תמו חגיגות הסופר-בול וכבר נערכים המפרסמים האמריקאיים לטקס פרסי האוסקר, שיערך השנה ב-27 בפברואר.
 
רשת ABC, המשדרת את טקס האוסקר מזה 30 שנה, מדווחת על ביקושים גבוהים לזמן אוויר לפרסום במהלך הטקס.
 
בין המפרסמות השנה ניתן למצוא את  אמריקן אקספרס, מאסטרקארד, מקדונלד'ס, פפסי, קודאק, ג'נרל מוטורס, מיקרוסופט ולוריאל.
 
לכל המתעניינים - מחירו של ספוט בן 30 שניות, עומד על כ-1.6 מיליון דולר - מחיר הגבוה בכ-100 אלף דולרים מהתעריף אשתקד.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...