 |
רק תמו חגיגות הסופר-בול וכבר נערכים המפרסמים האמריקאיים לטקס פרסי האוסקר, שיערך השנה ב-27 בפברואר. רשת ABC, המשדרת את טקס האוסקר מזה 30 שנה, מדווחת על ביקושים גבוהים לזמן אוויר לפרסום במהלך הטקס. בין המפרסמות השנה ניתן למצוא את אמריקן אקספרס, מאסטרקארד, מקדונלד'ס, פפסי, קודאק, ג'נרל מוטורס, מיקרוסופט ולוריאל. לכל המתעניינים - מחירו של ספוט בן 30 שניות, עומד על כ-1.6 מיליון דולר - מחיר הגבוה בכ-100 אלף דולרים מהתעריף אשתקד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|