 |
בית האופנה הבריטי , ברברי, יוצא בקמפיין שילוט חוצות לרגל השקת הבושם החדש לגבר - Burberry BRIT MEN.
הקמפיין, בהפקה פרטית של בית ברברי, יכלול פרסום ב-300 שלטי חוצות ברחבי הארץ ויגובה גם במודעות במגזינים, בהשקעה כוללת של 900 אלף שקלים.
את הקמפיין מוביל השחקן הבריטי יו דנסי ("המלך ארתור"). מהחברה נמסר כי "דנסי מבטא במראהו הייחודי את הגבר המשתמש בבושם - נינוח, בטוח בעצמו, בעל אהבה לאמנות ואלגנטי באופן טבעי ללא מאמץ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|