ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב תדריאן מוצרי צריכה לאריאלי
תקציב הפרסום של יצרנית המזגנים יוכפל השנה ל-4 מיליון דולר. אריאלי יטפל בקריאייטיב וטופ-מדיה ברכש המדיה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/2/2005 13:26
תדיראן מוצרי צריכה, יצרנית המזגנים, העבירה את תקציב הפרסום שלה לאריאלי-פובליסיס. התקציב, שיוכפל השנה ל-4 מיליון דולר, טופל בעבר באקספרט (מקבוצת באומן-בר-ריבנאי).
 
כחלק מההיערכות לשנה הקרובה, נפגש לאחרונה סמנכ"ל השיווק החדש של החברה,
ארז אבנר, עם מספר משרדי פרסום . אריאלי, נבחר כאמור לטפל בקריאייטיב ואילו רכישת המדיה תתבצע באמצעות טופ-מדיה. בכוונת החברה לשים שהנה דגש על פרסום בפריסה מקסימלית בכל אמצעי המדיה, לרבות טלוויזיה.
 
לדברי אבנר, "הקו הפרסומי יתמקד בשני מישורים - מסע פרסום תדמיתי שמטרתו המשך המיצוב של תדיראן מוצרי צריכה כמובילה, מקצועית, איכותית  וחדשנית ביותר בתחום פתרונות המיזוג, ומסע פרסום מכירתי (Hard Sale ) שימחיש את הערך המוסף שמציעה החברה - מקצוענות, איכות ושרות ללא פשרות לצד מחירים אטרקטיביים".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...