 |
תדיראן מוצרי צריכה, יצרנית המזגנים, העבירה את תקציב הפרסום שלה לאריאלי-פובליסיס. התקציב, שיוכפל השנה ל-4 מיליון דולר, טופל בעבר באקספרט (מקבוצת באומן-בר-ריבנאי). כחלק מההיערכות לשנה הקרובה, נפגש לאחרונה סמנכ"ל השיווק החדש של החברה, ארז אבנר, עם מספר משרדי פרסום . אריאלי, נבחר כאמור לטפל בקריאייטיב ואילו רכישת המדיה תתבצע באמצעות טופ-מדיה. בכוונת החברה לשים שהנה דגש על פרסום בפריסה מקסימלית בכל אמצעי המדיה, לרבות טלוויזיה. לדברי אבנר, "הקו הפרסומי יתמקד בשני מישורים - מסע פרסום תדמיתי שמטרתו המשך המיצוב של תדיראן מוצרי צריכה כמובילה, מקצועית, איכותית וחדשנית ביותר בתחום פתרונות המיזוג, ומסע פרסום מכירתי (Hard Sale ) שימחיש את הערך המוסף שמציעה החברה - מקצוענות, איכות ושרות ללא פשרות לצד מחירים אטרקטיביים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|