 |
קוקה-קולה יוצאת בקמפיין אינטרנט להצגת אטרקציית החורף: קוקה-קולה פלאנט. הקמפיין, שהופק על-ידי אידיאולוג'יק בתקציב של כ-350 אלף שקלים, כולל סרטון המשודר על מסך מלא, באמצעות טכנולוגית וידאו חדשנית של חברת BestTV. הסרטון מתאר את החוויה הרב חושית המתרחשת ב קוקה-קולה פלאנט, שם נחשף הקהל למופע המשלב מוזיקה, מופעי הקרנה ולייזר סביב כל חלל ההתרחשות, אפקטים ייחודיים שעוצבו במיוחד עבור האטרקציה, ומופע במה שנכתב במיוחד עבור המיצג בישראל. ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: "הקמפיין לקוקה-קולה פלאנט מציג פורמט חדשני של שידור וידאו מקוון, המעניק ערך מוסף ומשמעותי, ומאפשר לנו להעביר חוויה דרך האינטרנט". גם אתם רוצים לחוות? לצפייה בסרטון לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|