ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
חוויה תוססת
מיוחד ל-NRG: סרטון האינטרנט לקוקה-קולה פלאנט שנעשה בטכנולוגית וידאו חדשנית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/2/2005 14:24
קוקה-קולה יוצאת בקמפיין אינטרנט להצגת אטרקציית החורף: קוקה-קולה פלאנט.
 
הקמפיין, שהופק על-ידי  אידיאולוג'יק בתקציב של כ-350 אלף שקלים, כולל  סרטון המשודר על מסך מלא, באמצעות טכנולוגית וידאו חדשנית של חברת BestTV.
 
הסרטון מתאר את החוויה הרב חושית המתרחשת ב קוקה-קולה פלאנט, שם נחשף הקהל למופע המשלב מוזיקה, מופעי הקרנה ולייזר סביב כל חלל ההתרחשות, אפקטים ייחודיים שעוצבו במיוחד עבור האטרקציה, ומופע במה שנכתב במיוחד עבור המיצג בישראל.
 
ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: "הקמפיין לקוקה-קולה פלאנט מציג פורמט חדשני של שידור וידאו מקוון, המעניק ערך מוסף ומשמעותי, ומאפשר לנו להעביר חוויה דרך האינטרנט".
 
גם אתם רוצים לחוות?
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...