ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
עונת הסיילים נפתחת
ערוץ הקניות של גלית בן שמחון יוצא סוף סוף לדרך: "נפיק תוכניות מקור תומכות חוויית קנייה"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/2/2005 11:16
למעלה משנתיים מאז עזבה את תפקידה כסמנכ"ל השיווק של חברת הלווין יס, משיקה היום גלית בן שמחון את Tvmall – ערוץ קניות אינטראקטיבי שיעלה ב-10 באפריל בחברות הכבלים והלווין.
 
הערוץ יציע מגוון מותגים במשק הישראלי בכל קטגוריות הצריכה, בהן: מזון מהיר, קוסמטיקה מוצרי אלקטרוניקה, חופשות, שירותים בנקאים ועוד, ויאפשר קנייה רגילה,  לצד השתתפות במכירות פומביות בזמן אמת.
 
סמוך למועד העלייה לאוויר צפוי הערוץ לצאת בקמפיין השקה, בהשקעה של כמיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס.

סך ההשקעה בהקמת הערוץ עומדת על כ-15 מיליון שקלים, כאשר צפי
המכירות לשנה הקרובה עומד על מחזור של 80 מיליון שקלים, ואמור להגיע ל-400 מיליון שקלים כבר בסוף השנה הרביעית.
 
בשנה האחרונה היתה בן שמחון עסוקה בגיוס משקיעים, מלאכה לא פשוטה בתקופת מיתון. ואכן, בעלי המניות בקבוצה התחלפו לא אחת, מניות דוללו ולבסוף נקבעה החלוקה הבאה: גלית בן שמחון (באמצעות חברת גלגלים סאל) - 32.83%; JCS אולפני הבירה – 18.64%; קבוצת שחר – 18.64%; נתיבי צמרת (נהוראי נתיב) – 18.64%; ומעריב אחזקות מודיעין – 11.25%.
 
לדברי בן שמחון, לצד חוויית הקנייה, יעלה הערוץ גם תוכניות מקור תומכות צרכנות, מה שיתרום לבידול הערוץ מהמתחרים.
גם נטוויז'ן רוצים למכור לכם
המתחרים כוללים לא רק את ערוץ הקניות, אלא גם את חברת נטוויז'ן, שהודיעה בשבוע האחרון על השקת מיזם ה-T Commerce (סחר אלקטרוני בטלוויזיה) הראשון בישראל, בשיתוף עם "הוט".
 
הערוץ, בהשקעה מדווחת של למעלה ממיליון דולר, צפוי לעלות לאוויר במהלך חודש מרץ הקרוב -  בשלב זה בכבלים בלבד.
 
במסגרת הערוץ יוכלו המנויים הדיגיטליים לקנות מוצרים במכירות פומביות, ולהשתתף בקנייה קבוצתית באמצעות שלט הטלוויזיה, בדומה ליישומים באתר הקניות באינטרנט של נטאקשן, אשר יהיה אחראי גם על כל הפעילות השוטפת של הערוץ.
 
לדברי אלון שטדלר, סמנכ"ל סחר אלקטרוני בנטוויז'ן ואחראי על פעילות נטאקשן: "פעילות הT-Commerce של נטוויז'ן איננה פועלת בחלל הריק, אלא תתבסס על מומחיותה המוכחת של נטוויז'ן בתחום הסחר האלקטרוני, שירות הלקוחות ומובילותה הטכנולוגית בתחומי פעילותה השונים".
 
יצוין כי בכבלים ובלוויין פועל כיום ערוץ קניות שאינו אינטראקטיבי. בעקבות פתיחת השוק ולאחר
שימוע שקיימה המועצה לשידורי כבלים ולוויין בנושא, הותר להעלות ערוצים נוספים, שעומדים בכללי המדיניות שקבעה המועצה.

המסך של נטאקשן. רק למנויי "הוט"
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...