 |
שטראוס-עלית ויוניליוור מובילות את טבלת המפרסמים לחודש ינואר, עם השקעה ריאלית דומה בפרסום של כ-1.7 מליון דולר – כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. המותגים הבולטים בפרסום של שטראוס-עלית בחודש החולף היו שוקולד פרה ו"דוריטוס", באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. יוניליוור, פרסמה בעיקר את מבצע דגני הבוקר של תלמה, באמצעות באומן-בר-ריבנאי ואת תחליב הרחצה "דאב", באמצעות פוגל Ogilvy. מפרסמת בולטת נוספת החודש היא
חוגלה קימברלי, המדורגת רביעית, עם השקעה ריאלית בפרסום של כ- 1.2 מליון דולר, שנבעה בעיקר מפרסום מסיבי לתחבושות "לילי נטורל", באמצעות מקאן-אריקסון, ו"קלינקס אנטי וירוס", באמצעות גיתם BBDO. אסם מדורגת במקום השלישי, עם השקעה ריאלית של כ-1.5 מיליון דולר; סנו נמצאת במקום החמישי בטבלה, עם השקעה ריאלית של כ-1.17 מיליון דולר; ופרוקטר אנד גמבל, מדורגת רק במקום ה-9 החודש, עם הוצאה ריאלית לפרסום בשווי של כמליון דולר בלבד.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
גיתם בעלייה, ראובני בירידה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
את טבלת משרדי הפרסום ממשיך להוביל מקאן-אריקסון, עם תקציבים בהיקף ריאלי של כ-7.7 מיליון דולר. בדומה לחודשים הקודמים, שלמור-אבנון-עמיחי מדורג שני, עם תקציבים בהיקף כ-6.5 מיליון דולר; באומן-בר-ריבנאי מדורג שלישי, עם תקציבים בהיקף כ-5.2 מיליון דולר; ואדלר-חומסקי&ורשבסקי במקום הרביעי, עם טיפול בתקציבים בשווי של כ-5 מיליון דולר. ראובני-פרידן גלש החודש למקום השישי, עם תקציבים בשווי כ-2.3 מיליון דולר בלבד. גיתם BBDO, דווקא הצליח להתברג למקום החמישי, עם היקף תקציבים בשווי כ-2.6 מיליון דולר ופוגל Ogilvy, דורג במקום השביעי המכובד, עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-2.2 מליון דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
הכבלים נגד הלווין
|
 |
|
 |
 |
 |
|
התחרות בין הכבלים והלווין הזניקה את HOT ו- yes לראש טבלת המותגים, עם השקעה דומה בפרסום של כ-1.1 מליון דולר. HOT פרסמה בעיקר את ערוץ Xtra HOT, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ואת חגיגות תחילת השנה, באמצעות באומן-בר-ריבנאי. yes מצידה, הבליטה את ערוץ yes Weekend, ואת yes Max, באמצעות מקאן-אריקסון. |  |  |  |  | |
|