 |
רשת בורגראנץ' מחזקת את תחום ארוחות הילדים, ומשיקה שיתוף פעולה אסטרטגי עם ערוץ הילדים. בורגראנץ' משקיעה במהלך כ-800 אלף שקלים.
במסגרת המבצע המשותף, יקבל כל ילד שחוגג יום הולדת בסניפי הרשת מתנה, ויתואם איתו מועד להופעה בשידור חי בערוץ הילדים, שם יחגג לו יום הולדת עם מנחי הערוץ. חגית קמין סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ': "המהלך הינו תשובה למחקרים שערכה הרשת בקרב ילדים, ומהם עלה כי השאיפה של ילדי ישראל היא להיות מפורסמים ולהופיע בטלוויזיה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|