 |
משרד הפרסום פוגל-אוגילבי יעבור בתחילת מרץ לפעול במתכונת של קבוצת פרסום, זאת בהתאם לדפוסי העבודה המקובלים בקבוצת אוגילבי העולמית. מלבד משרד הפרסום, תכלול הקבוצה גם את פוגל אוגילבי 1, החברה לקידום מכירות, אירועים ושיווק ישיר, את מיזם האינטרנט ואת מיזם המדיה. בהתאם לשינוי הארגוני, יעבור רענן סעד לכהן כמנכ"ל הקבוצה, במקומו של דוד פוגל. דוד וצביה פוגל, בעלי המניות של פוגל-אוגילבי, יעברו לשמש כיושבי ראש הקבוצה. את מקומו של סעד כמנכ"ל משרד הפרסום תתפוס תמר יסעור, ששימשה עד כה כסמנכ"ל לתכנון אסטרטגי במשרד. רענן סעד: "משרד הפרסום עומד לפני מהפכה גדולה עם הצטרפותם של עוד לקוחות אסטרטגיים". סעד מסר עוד כי הקבוצה בודקת אפשרות להקים יחידה עצמאית לטיפול בשלושת המגזרים, ערבים, רוסים וחרדים, או לחילופין, לרכוש מניות בחברות פרסום קיימות. סעד הוסיף כי "הקבוצה אינה מוציאה מכלל אפשרות לקנות עוד חברת פרסום בינונית עד קטנה". פוגל-אוגילבי דורג ב-2004 במקום ה-8 בטבלת משרדי הפרסום, עם היקף תקציבים מוערך בשווי כ-21 מיליון דולר. על לקוחות המשרד נמנים: בזק בינלאומי (אינטרנט), דאב של יוניליוור, המשביר החדש לצרכן, ג'ילט M3POWER, קבוצת כאן ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|