 |
מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מוטי שקלאר, טוען כי בעלות של משרד פרסום בערוץ מסחרי היא בעייתית. "משרד הפרסום עשוי לעצב את לוח השידורים", אמר היום שקלאר במסגרת כנס השיווק השנתי של "דה מארקר" וטלעד. אחד הנושאים שעלו בכנס, היה הצטרפותו הצפויה של הפרסומאי אילן שילוח לערוץ 10. כשנשאל לדעתו בנושא, אמר שקלאר כי בסוגייה בכללותה יש בעיה, שכן נציג של המשרד ישב בוועדות וידע על סודות מסחריים של המתחרים. הרשות השנייה, יש לציין, אישרה לאחרונה את פרשנותה לחוק, לפיה אין מניעה חוקית מבעל משרד פרסום להחזיק מניות בזכיין טלוויזיה - ובלבד שלא מדובר במניות שליטה (51% ממניות הזכיין). יחד עם זאת ציין שקלאר, כי בכוונת הרשות לקיים שימוע נוסף בנושא. ניר למפרט, מנכ"ל ערוץ 10, אמר בתגובה לדברים: "אני לא רואה סיבה מדוע המפרסמים הגדולים במשק ישבו במועצת המנהלים של ערוץ 2, ואילו כולם ייטפלו דווקא לאילן שילוח בערוץ 10".
|
 |
 |
 |
 |
|
|