ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מלחמת הדור השלישי
סמנכ"לי השיווק של חברות הסלולר מסכימים רק על דבר אחד - הדור ה-3 עדיין לא מצדיק עצמו כלכלית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/2/2005 15:08
אחד הפאנלים הסוערים יותר בכנס השיווק השנתי של "דה מארקר" וטלעד, היה כצפוי "מלחמת הדור השלישי", בהשתתפות סמנכ"לי השיווק של 3 חברות הסלולר.
 
יממה לאחר שנחשף כי פרטנר מתכוונת להעלות בחודש מרץ את התעריפים בשיעור של 19%, הזדרזה איריס בק מפרטנר לציין, כי פלאפון היו הראשונים לבצע את הייקור.
 
ניר שטרן מפלאפון, השתדל שלא להרחיב בנושא, אך אמר:
"פלאפון 'נשכבה על הגדר' בנושא העלאת המחירים, תוך עדכון הלקוחות ושמירה על אחריות כלפיהם, כפי שחרטה החברה על דגלה".
 
מי שלא היסס לתקוף  את המתחרות היה יוסי לובטון מסלקום, שמיהר להצביע על העלאת המחירים של פלאפון כטעות.
 
לדעת בק, הטעות של פלאפון היתה דווקא השקת הדור השלישי, בטרם עת. "יש דברים שכדאי לעשות נכון בפעם הראשונה", אמרה בק.
לא רואים כסף
בכל הנוגע לדור השלישי, הסביר שטרן כי פלאפון עדיין לומדת את העדפות התוכן של הצרכנים. גם בפרטנר אוהבים להדגיש את נושא התוכן כמרכזי, שכן כסף, הסכימו כולם ברגע נדיר של אחדות, עדיין לא רואים מהדור השלישי.
 
ההסכמה הרגעית נעלמה מהר מאוד כשלובטון הבהיר כי בניגוד למתחרות,  סלקום לא רואה עצמה כחברת תוכן, ולכן פנתה לחברת תוכן חיצונית, "שהצליחה לעשות את המהפך הגדול ביותר בתחום".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...