 |
אחד הפאנלים הסוערים יותר בכנס השיווק השנתי של "דה מארקר" וטלעד, היה כצפוי "מלחמת הדור השלישי", בהשתתפות סמנכ"לי השיווק של 3 חברות הסלולר. יממה לאחר שנחשף כי פרטנר מתכוונת להעלות בחודש מרץ את התעריפים בשיעור של 19%, הזדרזה איריס בק מפרטנר לציין, כי פלאפון היו הראשונים לבצע את הייקור. ניר שטרן מפלאפון, השתדל שלא להרחיב בנושא, אך אמר:
"פלאפון 'נשכבה על הגדר' בנושא העלאת המחירים, תוך עדכון הלקוחות ושמירה על אחריות כלפיהם, כפי שחרטה החברה על דגלה". מי שלא היסס לתקוף את המתחרות היה יוסי לובטון מסלקום, שמיהר להצביע על העלאת המחירים של פלאפון כטעות. לדעת בק, הטעות של פלאפון היתה דווקא השקת הדור השלישי, בטרם עת. "יש דברים שכדאי לעשות נכון בפעם הראשונה", אמרה בק.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
לא רואים כסף
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בכל הנוגע לדור השלישי, הסביר שטרן כי פלאפון עדיין לומדת את העדפות התוכן של הצרכנים. גם בפרטנר אוהבים להדגיש את נושא התוכן כמרכזי, שכן כסף, הסכימו כולם ברגע נדיר של אחדות, עדיין לא רואים מהדור השלישי. ההסכמה הרגעית נעלמה מהר מאוד כשלובטון הבהיר כי בניגוד למתחרות, סלקום לא רואה עצמה כחברת תוכן, ולכן פנתה לחברת תוכן חיצונית, "שהצליחה לעשות את המהפך הגדול ביותר בתחום". |  |  |  |  | |
|