ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פרסום משולב
IMH תציע למפרסמים חבילת פרסום ב-MTV ובאתר האינטרנט של הערוץ, כדי למקסם את החשיפה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/2/2005 11:20
IMH, משווקת זמן הפרסום ב-MTV, משיקה חבילה הכוללת פרסום משולב בערוץ MTV ובאתר האינטרנטשל הערוץ.
 
החבילה המשולבת, תאפשר למפרסמים למקסם את החשיפה בקרב בני נוער וצעירים.
 
דן רון, מנכ"ל IMH: "הצפייה המסורתית בטלוויזיה כפי שהכרנו אותה בעבר משתנה. בקרב צעירים החוויה החדשה היא רב ערוצית, חוויה של מולטי מדיה וככזאת MTV  מאפשר לחשוף גם את קהל הגולשים באתר לתכנים ולמסרים פרסומיים ושיווקים של הערוץ".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...