ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
35.1 אחוזי צפייה בשיא ליומטוב
למשדר ההתרמה המיוחד של קשת נחשפו מיליון ו-800 אלף צופים. הישג נאה גם לחדשות 10 אתמול
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/2/2005 10:47
מבט חפוז על טבלת הרייטינג היומית עלול להטעות: חדשות ערוץ 2 נמצאות אמנם כרגיל בראש הטבלה (26.9%), אבל הסיפור האמיתי מתרחש במקום השני.
 
משדר ההתרמה המיוחד של קשת למען ילדים ונוער בסיכון, "יומטוב", השיג אתמול רייטינג ממוצע 25.9 אחוזי צפייה. אלא שכשמדובר במשדר בן קרוב לשלוש שעות, מדובר בנתון מטעה (המתייחס לממוצע הצפייה לאורך כל שעות המשדר).
 
בקשת אומרים שלמשדר נחשפו מיליון ו-800 אלף צופים. בשיאו, הגיעה הצפייה ל-35.1 אחוזים בקרב משקי הבית היהודיים. הנתון המעניין נמצא דווקא בטור "נתח הצפייה" (ה-Share) של טבלת הרייטינג. שם מתברר שבממוצע 40.7% ממי שצפו אתמול בטלוויזיה, העדיפו את "יומטוב". זה לעומת 38.3 מצופי הטלוויזיה שהעדיפו את חדשות ערוץ 2 בזמן שזו שודרה.
 
גם מרתון הסטנדאפ "לא נפסיק לצחוק", ששודר אתמול בשעה מאוחרת, אחרי המשדר "יומטוב", זכה לאחוזי צפייה גבוהים, יחסית לשעה, של 10.4%, ונתח צפייה של 44.9 אחוזים.
 
מי שרשמה אתמול הישג רייטינג חסר תקדים היא מהדורת "חדשות 10", שהשיגה רייטינג ממוצע של 12.7 אחוזי צפייה - הרייטינג הגבוה ביותר של המהדורה בכל הזמנים. ההישג הזה הביא את "חדשות 10" למקום הרביעי בטבלת הצפייה היומית, מייד אחרי מהדורת "שש עם עודד בן עמי" של ערוץ 2.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...