ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שחקן חיזוק
קמפיין פרסום חדש לחטיף השוקולד הוותיק סניקרס, באמצעות ציבלין תקשורת צעירים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 11:49
חברת סידס דברים טובים יוצאת בקמפיין פרסום לחטיף השוקולד  סניקרס, תחת הסיסמה: "שחקן החיזוק שלי".
 
 הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים,  יכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות ממוקדת ברדיו תל אביב, בהשקעה כוללת של כ-200 אלף דולר.
 
סניקרס, המיוצר על ידי תאגיד המזון הבינלאומי מרס, הושק ב-1929 והפך מאז לחטיף השוקולד הנמכר ביותר בעולם כולו.

לצפייה בסרטון, לחצו כאן.

מנהל קריאיטיב: אורן ציבלין, תקציבאות: רפי טל, ארט: טל סקג'יו, קופי: אמיר אשכנזי.



קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...