ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
טמבור יוצאת בקמפיין עיתונות
הקמפיין, באמצעות ראובני-פרידן, תומך במבצע חדש לצבעי סופרקריל 2000
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/2/2005 12:34
חברת טמבור יוצאת בקמפיין עיתונות ושילוט חוצות, לתמיכה במבצע חדש לצבעי סופרקריל 2000.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, יכלול גם קמפיין רדיו למגזר הערבי. סך ההשקעה בקמפיין כולו עומדת על 3 מיליון שקלים.
 
במסגרת המבצע, כל הרוכש אריזת גלון 5 ליטר של סופרקריל 2000, יקבל גלון נוסף במתנה. לצורך המבצע, משיקה טמבור אריזות חדשות לסופרקריל 2000.

לדברי יפתח קרן, סמנכ"ל השיווק של טמבור: "המבצע החדש מהווה פתרון אולטימטיבי לצרכנים משום שבמחיר של צביעת חדר אחד בבית, הם למעשה צובעים שני חדרים". 

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...