ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מיתוג מחדש ושותפות קריאטיבית
טמיר כהן משנה את שמו ל-JWT, במסגרת השקה עולמית מחדש של השותפה הבינלאומית. עובדי המשרד יוחתמו היום על "חוזה לשותפות קריאטיבית"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/2/2005 16:27
רשת הפרסום האמריקאית JWT, השותפה במשרד הפרסום הישראלי טמיר-כהן, ממתגת עצמה מחדש. במסגרת המהלך, משיקה הרשת את עצמה מחדש ב-87 מדינות בו זמנית, כולל בסניף הישראלי, שמצטרף אל יותר מ-300 משרדי הרשת ברחבי העולם.

"זהו המשך מתבקש להתחדשות המשרד, וקפיצה נוספת קדימה בשותפות עם JWT", אומר יורם דמבינסקי, מנכ"ל טמיר-כהן-JWT. "זה לא שינוי קוסמטי אלא מהפך אמיתי. רצינו קודם לייצר את השינוי ורק אז להחליף את השם. עכשיו כש-JWT יוצאת בהשקה עולמית של המיתוג החדש, מצאנו לנכון לשנות את שם המשרד מ'טמיר כהן JWT' ל-JWT בלבד".

במסגרת ההשקה מחדש, יחתמו היום כל 8,500 העובדים של רשת JWT בעולם על "חוזה השותפות הקריאטיבית", בו הם מתחייבים למה שמכנים במשרד "סטנדרטים חדשים ושותפות מלאה לפריצת הדרך של הרשת".

בין היתר, נכתב ב"חוזה" כי "אנחנו מאמינים שלפרסום יש עתיד, אבל רק אם נפסיק להפריע לאותם דברים בהם הקהל מתעניין, ונתחיל
להיות מה שמעניין את הקהל".

ה"חוזה" גם מגדיר את חלוקת התפקידים במשרד. "המנכ"ל והמנהל הקריאטיבי הם צוות", נכתב במסמך. "שונים, אך שווים". 
 
המסמך קובע כי לתקציבאים ולמתכנני המדיה אחריות שווה על תוצאות הקמפיין. "העבודה שלנו נמדדת ביכולת שלנו לגרום לקהל לבלות יותר זמן עם המותג", נכתב.

"אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם האנשים הבכירים ביותר ב-JWT, כמו מנכ"ל אירופה, מייקל מיידל, ומנהל הקריאטיב העולמי, קרייג דייוויס, אותם פגשתי בשבוע שעבר באמסטרדם", אומר דמבינסקי. "הם הביעו את שביעות רצונם המלאה מהמהלכים שנעשו במשרד בשנתיים האחרונות, ומהתוצאות העסקיות והקריאטיביות".

במשרד מציינים את הקפיצה של הסניף הישראלי במדד הקריאטיביות העולמי של JWT, מהמקום ה-33 למקום ה-9. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

"המנכ"ל והמנהל הקריאטיבי הם צוות". מנכ"ל JWT ישראל, יורם דמבינסקי


פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...