ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מלך הג'ינגל: התשדיר למען נפגעי הצונאמי
הקמפיין של גיתם למען שיקום נפגעי אסון הצונאמי, זכה אמש בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 11:13
תשדיר הרדיו למען נפגעי הצונאמי, מבית היוצר של משרד הפרסום גיתם BBDO, זכה בתואר "מלך הג’ינגל" בתחרות הג’ינגלים הקריאטיביים של שפ"מ.
 
הקמפיין הופק בהתנדבות עבור מטה החירום הלאומי לגיוס תרומות, למען שיקום נפגעי אסון הצונאמי. הג’ינגל פונה בקריאה לציבור לעזור לשקם את חיי הניצולים, כאשר הסיסמה המובילה היא "בשבילנו אלו החדשות של אתמול... בשבילם זאת המציאות של היום".
 
בתחרות שנערכה אמש (שני), השתתפו התשדירים ששודרו במהלך דצמבר 2004-ינואר 2005, ברשתות הרדיו של קול ישראל.
 
התחרות נועדה לעודד קריאטיביות בפרסום ברדיו ולתת קרדיט ליוצרים הבולטים. הזוכים בתחרות יקבלו ארבעה סופי שבוע זוגיים באילת.
 
סמנכ"ל קריאייטיב: אסי שביט, מנהלי קריאייטיב: ערן ברקן, רומם סרנגה וגל פורת, סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: שירלי כהן, תקציבאית: אסנת טאוב, עוזר תקציבאי: אילן מנסור, מנהלת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקות: מאיה מאירי וליאת משה, עורך: בועז מן, בית פוסט: ישראל אוחיון, סאונד: סאונהאוס, קריינית בהתנדבות: מיקי חיימוביץ’.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...