 |
אחרי שנפרדה מקדבורי, נכנסת חברת כרמית ממתקים מחדש לתחום השוקולד, בהשקעה של כמיליון שקלים.
במסגרת זו, משיקה החברה סדרת טבלאות שוקולד תחת המותג כרמית, שנקראת "קולקציית הפרצופים". על כל אריזה מופיע טיפוס אחר, המשדר הלך רוח מסוים.
להשקה מתוכננת פעילות שיווקית רחבה הכוללת: פעילות קד"מ, מבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה, במטרה להביא למודעות הציבור את השוקולד החדש ולהניע את הצרכן להתנסות במוצרי הסדרה החדשה. בשלב השני תצא עם קמפיין שיווקי מאסיבי.
יצוין כי עד כה ייצרה החברה בהיקפים קטנים ולא משמעותיים, שוקולד בסיסי ופשוט שנמכר בעיקר בשוק החרדי והחזיק נתח שוק זניח ביותר של 1%-2%. כמו כן, מייצרת כרמית עבור חברת דנשר שוקולד ללא סוכר, תחת המותג מרמולייט.
לדברי רועי רותם, סמנכ"ל השיווק בכרמית, "כניסת כרמית לשוק השוקולד הינה אסטרטגית והכרחית, מאחר ושוק זה תופס נתח של כ-50% משוק הממתקים כולו ומהווה קטגוריית עוגן בעולם הממתקים".
כזכור, לפני כשנתיים החדירה כרמית את שוקולד קדבורי לשוק הישראלי, אך לא הצליחה להשיג נתח שוק משמעותי בשל תחרות חריפה מול עלית. הניסיון של עלית לחסום את שוק השוקולד בפני כרמית, הגיעה אף לחקירה בפני הממונה על ההגבלים העסקיים, שהחליט לאחרונה על הגשת כתב אישום בעניין, נגד בכירים בעלית ובהם המנכ"ל - גיורא בר דעה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|