 |
חברת הנקל סוד מעלה מחדש את קמפיין הטלוויזיה למרכך הכביסה "סופט סוד", בעלות של למעלה ממיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יימשך כשבועיים וילווה בסיסמא המוכרת "הסוד הוא בניחוח".
הפרסומת מציגה סיטואציות שונות בהן אנשים מתענגים על מגוון הניחוחות של סדרת מרככי "סופט סוד".
שרון סמרי, מנהלת שיווק הדטרגנטים בחברה, מציינת כי "אסטרטגיית הקמפיין מבוססת על מחקר שוק מקיף, אשר הוכיח כי צרכני 'סופט סוד' נאמנים למוצר בשל תכונותיו כמרכך, אולם בעיקר בשל הניחוח".
לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|