ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הקרב על הקצפת
אקי וסנדי נלחמים תוך כדי בריקוד סוער, בקמפיין החדש למילקי ספירלה של ראובני-פרידן
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/3/2005 10:27
שטראוס מחלבות מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת מילקי ספירלה, בכיכובם של הזוג הנוצץ, אקי אבני וסנדי בר. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, מלווה בסיסמה: "מילקי ספירלה - שווה להילחם עליו". 

כמו בסרטונים הקודמים בכיכובם של הזוג, גם בסרטון הנוכחי נלחמים אקי וסנדי על המעדן, הפעם תוך כדי ריקוד צמוד. 

מנהל קריאייטיב: איתי הרמן, קופי: עומר נוי, ארט: כפיר ראובני, דפנה פרל, סופרוויזר: אפרת ארליך, תקציבאית בכירה: גילי אידן, מפיקת משרד: אסנת בן משה. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...