ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קוראים בקפה
אסם-נסטלה בקמפיין טלוויזיה למבצע משותף עם צומת ספרים, מבית היוצר של מקאן-אריקסון
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/3/2005 10:49
אסם-נסטלה מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לרגל מבצע "ספר שני במתנה", הנערך בשיתוף עם רשת חנויות צומת ספרים. הקמפיין, מבית היוצר של מקאן-אריקסון,  הוא בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.  

הסרטון מציג בחורה יושבת בסלון ביתה וקוראת ספר. תוך כדי קריאה היא לוגמת מהקפה ומניחה את הספל על השולחן. כשהיא מבחינה כי השולחן אינו יציב, היא סוגרת את הספר ומניחה אותו מתחת לרגלו השמאלית של השולחן, אלא שאז היא מבינה שהיא נשארה ללא ספר לקריאה. 

סמנכ"ל לקוחות:אורון צל, סמנכ"ל קריאטייב: טל רביב, מנהלת קריאטייב:קרן קיי, קופי: אורי ביילין, ארט :אמיר בילו, סופרוויזרית: מיכל יוסיפון, תקציבאית:שירלי גל, פלנינג: מירב רגב, מדיה: יוסי ארז,יוניברסל מקאן, מנהלת מח' טלוויזיה: תמי כץ זרה, מפיקת משרד: הדס יוסיפון, חברת הפקה: ראבל, במאית: יעל אלרוד, צלם: אופיר קדמי, מפיק בפועל: עמית דקל, בית פוסט: ברודקאסט
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...