 |
נייקי ישראל יוצאת בקמפיין השקה לקולקציית הנשים החדשה לאביב-קיץ 2005, בהשקעה של כחצי מיליון דולר.
הקמפיין יכלול מודעות בטלוויזיה, בקולנוע ובמגזינים, תחת הסלוגן "Take Sport Add Music".
כוכבות הקמפיין הן רקדניות, המייצגות מגוון נשים, סגנונות ריקוד וצרכים בריקוד ובספורט שהקולקציה עונה עליהם.
במקביל לקמפיין, העלתה נייקי לרשת אתר אינטרנט, המיועד לנשים. האתר המעודכן מציע לגולשות חדשות, מוצרים ומגוון נושאים מעולם הספורט והריקוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|