ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ריקוד ספורטיבי
נייקי ישראל בקמפיין השקה לקולקציית הנשים החדשה, בהשראת עולם הריקוד
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/3/2005 11:20
נייקי ישראל יוצאת בקמפיין השקה לקולקציית הנשים החדשה לאביב-קיץ 2005, בהשקעה של כחצי מיליון דולר. 

הקמפיין יכלול מודעות בטלוויזיה, בקולנוע ובמגזינים, תחת הסלוגן "Take Sport Add Music". 

כוכבות הקמפיין הן רקדניות, המייצגות מגוון נשים, סגנונות ריקוד וצרכים בריקוד ובספורט  שהקולקציה עונה עליהם. 

במקביל לקמפיין, העלתה נייקי לרשת
אתר אינטרנט, המיועד לנשים. האתר המעודכן מציע לגולשות חדשות, מוצרים ומגוון נושאים מעולם הספורט והריקוד. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...