 |
דנונה העולמית מפרגנת לפרסמואים המקומיים ולאנשי שטראוס. הסיסמה החדשה של דנונה העולמית תהיה מעתה: "החיוך שמתחיל מבפנים", פיתוח של הסיסמה הישראלית: "הכל מתחיל מבפנים".
סיגל שילוני,מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, אמרה: "אנו גאים להיות הטריגר למהלך שינוי הסיסמה העולמית".
לדברי שילוני, דנונה מובילה את שוק היוגורט הלבן עם 62.1%. לטענתה, "יופלה" של תנובה לא הצליח לתפוס נתח שוק משמעותי ואף נמצא במגמת ירידה. שילוני אומרת, כי תנובה אמנם התחזקה באחרונה, אך בעיקר על חשבון טרה.
מתנובה נמסר: "בשטראוס שכחו לספר שלפני השקת יופלה הלבן עמד נתח השוק של שטראוס ביוגורט הלבן על 79% והיא כבר נפלה ל-62.3%, בעוד תנובה זינקה ל-33.5%".
|
 |
 |
 |
 |
|
|