ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הכל מתחיל מישראל
דנונה העולמית תאמץ את הקמפיין המקומי, ותשדרג את הסיסמה. מעכשיו יאמרו בעולם: "החיוך שמתחיל מבפנים"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
אסנת כותן
7/3/2005 8:30
דנונה העולמית מפרגנת לפרסמואים המקומיים ולאנשי שטראוס. הסיסמה החדשה של דנונה העולמית תהיה מעתה: "החיוך שמתחיל מבפנים", פיתוח של הסיסמה הישראלית: "הכל מתחיל מבפנים".  

סיגל שילוני,מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, אמרה: "אנו גאים להיות הטריגר למהלך שינוי הסיסמה העולמית".  

לדברי שילוני, דנונה מובילה את שוק היוגורט הלבן עם 62.1%. לטענתה, "יופלה" של תנובה לא הצליח לתפוס נתח שוק משמעותי ואף נמצא במגמת ירידה. שילוני אומרת, כי תנובה אמנם התחזקה באחרונה, אך בעיקר על חשבון טרה.  

מתנובה נמסר: "בשטראוס שכחו לספר שלפני השקת יופלה הלבן עמד נתח השוק של שטראוס ביוגורט הלבן על 79% והיא כבר נפלה ל-62.3%, בעוד תנובה זינקה ל-33.5%".  
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...