 |
חברת סולתם - רדד יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף, לרגל חשיפת מבצעי חג הפסח.
הקמפיין, בהפקה עצמית של מחלקת השיווק בחברה, יכלול טלוויזיה, רדיו ועיתונות, בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים.
במקביל לקמפיין, משיקה החברה אריזות חדשות לכל המוצרים, בהיקף השקעה של כ- 700 אלף שקלים.
לדברי עמוס דורון, סמנכ"ל השיווק של סולתם - רדד, "בחברה צופים כי יחול גידול של כ-10% במכירות מוצרי כלי בית לפסח הקרוב, זאת בשל מגמת הכנסת מותגים חדשים לארץ, כמו גם הרגשת רווחה ומצב כלכלי שפיר לאחר מספר שנים של צמצומים וקיצוצים בשל המצב הכלכלי בארץ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|