ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מתכוננים לפסח
סולתם-רדד בקמפיין להצגת מבצעי חג הפסח, בהפקה עצמית של מחלקת השיווק בחברה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/3/2005 11:45
חברת סולתם - רדד יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף, לרגל חשיפת מבצעי חג הפסח. 

הקמפיין, בהפקה עצמית של מחלקת השיווק בחברה, יכלול טלוויזיה, רדיו ועיתונות, בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. 

במקביל לקמפיין, משיקה החברה אריזות חדשות לכל המוצרים, בהיקף השקעה של כ- 700 אלף שקלים.  

לדברי עמוס דורון, סמנכ"ל השיווק של סולתם - רדד, "בחברה צופים כי יחול גידול של כ-10% במכירות מוצרי כלי בית לפסח הקרוב, זאת בשל מגמת הכנסת מותגים חדשים לארץ, כמו גם הרגשת רווחה ומצב כלכלי שפיר לאחר מספר שנים של צמצומים וקיצוצים בשל המצב הכלכלי בארץ".  
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...