 |
ly vent, המתמחה במוצרי חשמל למטבח, תצא בסוף החודש בקמפיין פרסום רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.
הקמפיין יכלול פריסת מדיה מאסיבית בערוצי הטלוויזיה המסחריים וילווה בפרסום בעיתונות היומית, מגזינים ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.
אלי ששון, מנכ"ל חברת קנט-לי, יבואנית המותג מסר כי "הקמפיין יוצא לקראת חג הפסח וכן יוצעו עד סוף אפריל, מבצעים והנחות אטרקטיבים".
כפי שפורסם לראשונה ב-NRG מעריב, זרמון-גולדמן קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של ly vent האיטלקית. התקציב הכולל לשנת 2005 של החברה נאמד בכמיליון דולר.
מנהל קריאיטיב - תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור - קלאודיה גולדינברג, קופי - אליעד (דידי) פרידמן, סופרוויזרית - דפנה עגן, תקציבאית - אורית כהן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|