 |
אחרי שהמאבקים הפנימיים בסיעת שינוי ירדו מהכותרות, מצא שר התשתיות לשעבר, ח"כ יוסף פריצקי, זמן למלחמות חשובות לא פחות. על הכוונת: "שקע ותקע", הדמויות המצוירות שמלוות את מסע הפרסום עתיר התקציב של חברת החשמל.
אתמול הניח פריצקי על שולחן הכנסת הצעת חוק, הקובעת כי תאגידים ממשלתיים לא יוכלו לשדר יותר פרסומות מסחריות באמצעי התקשורת בישראל. לדברי פריצקי, "אין שום הצדקה שחברה ממשלתית כמו חברת החשמל תבזבז כספי ציבור על מסעות פרסום נרחבים כמו קמפיין הענק של'שקע ותקע'".
פריצקי אמר כי "בישראל קיימות רשויות סטטוטוריות וחברות ממשלתיות רבות שהן מונופול, כמו חברת החשמל, מקורות, רשות הנמלים, רשות שדות התעופה ורשות הדואר, ואין סיבה שתאגידים אלה יפרסמו את מוצריהם או את שירותיהם, משום שאין כל תחרות או איום על הביקוש לשירותים ולמוצרים שלהם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|