ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
מפעל הפיס מתנצל על "הדיל הגדול"
שלח מכתבי התנצלות למנויים שהגיעו לצילומי הפיילוט של השעשועון בהנחיית מורן אטיאס ב"ישראל 10"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
יניב זך, "המגזין"
10/3/2005 10:01
מפעל הפיס שלח בימים האחרונים מכתב לכל לקוחותיו שהגיעו כקהל לצילומי הפיילוט לשעשועון "הדיל הגדול" בערוץ ‭.10‬ במהלך צילומי הפיילוט הכושל התקומם הקהל על בעיות הפקתיות חמורות ועל חשדות להגרלה לא כשרה, ואף ירד בשלב מסוים מהיציאים אל תוך הסט. אחד הצופים נפצע כשצנח מהטריבונה.

קהל הצופים הורכב ממנויי מפעל הפיס. על רקע אי שביעות רצונם, שלח אליהם דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק, המכירות והפרסום של מפעל הפיס מכתב שבו ציין כי ארגון הפיילוט, לרבות ההגרלה, הוא באחריות חברת ההפקה "מימד ריקס‭."‬ אנגל הוסיף כי "מאחר שבכל זאת עצם הקשר הראשוני לזימונך לאולפן נוצר מתוך רצוננו הטוב והכן לשתף אותך באירועים הקשורים בשיווק מפעל הפיס, מצאנו לנכון להתנצל על אי הנעימות שנגרמה לך באותו אירוע ניסיוני‭."‬

בתוך כך, כפי שפורסם ב-
NRG מעריב, ערוץ "ישראל ‭"10‬ הודיע אתמול על שינוי שמו של השעשועון, בעקבות הדרישה של הרשות השנייה שבשם התוכנית לא יהיה אזכור לשם הכרטיס המונפק על ידי הפיס. השעשועון ייקרא מעתה "דיל או לא דיל".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...