ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
גיל קופטש עולה על מדים
סרטון הפרסומת החדש לאסקייפ, מנסה להציג זווית הומוריסטית למציאות המוכרת של החיילים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
10/3/2005 11:03
פלאפון יוצאת בקמפיין טלוויזיה למותג הצעירים Esc, בהשקעה של כ-300 אלף דולר. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יציג את המבצע המיוחד שמציעה החברה לחיילי צה"ל. 

בסרטון משולבים קטעי ארכיון מאימונים של צבאות האויב והוא מלווה בקריינות רקע של גיל קופטש, המספקת גוון קליל והיתולי. 

לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
מנהל קריאייטיב ראשי - אורי לברון , מנהל קריאייטיב - יונתן סיטרין, ארט - אריאל ברנסון, מנהלת לקוח - מיכל נשיב, סופרווייזרית - יפעת גולדמן, תקציבאית - שרית שטרנהל, קופירייטרים - רונן פונארוב, ליאור מאירי, שחר פילר, מפיקה - רינת קינן / נגה שגיא, הפקה - "מולה הפקות".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...