 |
"נייקי ישראל", בשיתוף עם חברת הפרסום "ברעם", הציבהנעל ענקית ( 2.5 מ'*1.6 מ') בטרמינל 3 בנתב"ג.
הנעל המפוסלת מקלקר ופיבר-גלס, מוצבת בתוך וטרינה מוארת המציגה את האבולוציה של נעל ה-"SHOX". עלות הצבת המודל התלת-מימדימוערך בכ-100 אלף דולר.
זיכיון הפרסום של "ברעם" בטרמינל 3, כולל שלטי פרסום, קידום מכירותונקודות תלת-מימד בהן מוצבים מודלים, 'פסלים' ורכבים. בין האלמנטים המוצבים כעת ניתן למצוא רכב "פורשה", מודל לחברת "אורנג'" ועוד.
מנכ"ל ברעם, גיא בר-עם: "נקודות התלת-מימד יוצרות בולטות וחוויה לנחשף. הטרמינל הוא אולם התצוגה הגדול ביותר שיש למוצרים, ועוברים בו כ-8-10 מליון איש בשנה. הנקודות ממוקמות באיזורים אסטרטגים בהם מתעכבים הנחשפים למודל המוצג".
|
 |
 |
 |
 |
|
|