ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פרסום מקורי
"נייקי ישראל" ופרסום "ברעם" הציבו בטרמינל 3 נעל ענקית המעוצבת בתלת מימד. העלות כ-100 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/3/2005 9:17
"נייקי ישראל", בשיתוף עם חברת הפרסום "ברעם", הציבהנעל ענקית ( 2.5 מ'*1.6 מ') בטרמינל 3 בנתב"ג. 

הנעל המפוסלת מקלקר ופיבר-גלס, מוצבת בתוך וטרינה מוארת המציגה את האבולוציה של נעל ה-"SHOX". עלות הצבת המודל התלת-מימדימוערך בכ-100 אלף דולר. 

זיכיון הפרסום של "ברעם" בטרמינל 3, כולל שלטי פרסום, קידום מכירותונקודות תלת-מימד בהן מוצבים מודלים, 'פסלים' ורכבים. בין האלמנטים המוצבים כעת ניתן למצוא רכב "פורשה", מודל לחברת "אורנג'" ועוד. 

מנכ"ל ברעם, גיא בר-עם: "נקודות התלת-מימד יוצרות בולטות וחוויה לנחשף. הטרמינל הוא אולם התצוגה הגדול ביותר שיש למוצרים, ועוברים בו כ-8-10 מליון איש בשנה. הנקודות ממוקמות באיזורים אסטרטגים בהם מתעכבים הנחשפים למודל המוצג". 

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...