 |
תלמה (מקבוצת יוניליוור) העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה לדגני כריות, תחת הסיסמה: "לא תאמינו מה קורה בפנים".
הקמפיין, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאיעלה גםבקולנוע, בעיתונות לבני נוער ובאינטרנט, בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון שקלים.
הסרטון שבוים על-ידי יריב גבר, מציג בחורה המתכוננת לדייט ומחפשת אחר ה"דמות" המתאימה ביותר לפגישה. האם זובלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו-אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשה חתול?
החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים, המאפשרים את השינויים בזה אחר זה.
לצפייה בסרטון, לחצו כאן. מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, מנהל קריאטיב: גיא בר, ארט דיירקטור: אורן עמירן, קופרייטר: ניב חורש, מנהלת פלנינג: אירית סחר, פלנרית: רוני שביט, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, חברת הפקה: קדישזון, במאי: יריב גבר, צלם: טובי הוכשטיין.
|
 |
 |
 |
 |
|
|