ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מה קורה בפנים?
הצצה לפרסומת החדשה לדגני כריות, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי וובימויו של יריב גבר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/3/2005 9:38
תלמה (מקבוצת יוניליוור) העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה לדגני כריות, תחת הסיסמה: "לא תאמינו מה קורה בפנים".

הקמפיין, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאיעלה גםבקולנוע, בעיתונות לבני נוער ובאינטרנט, בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון שקלים. 

הסרטון שבוים על-ידי יריב גבר, מציג בחורה המתכוננת לדייט ומחפשת אחר ה"דמות" המתאימה ביותר לפגישה. האם זובלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו-אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשה חתול? 

החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים, המאפשרים את השינויים בזה אחר זה. 

לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, מנהל קריאטיב: גיא בר, ארט דיירקטור: אורן עמירן, קופרייטר: ניב חורש, מנהלת פלנינג: אירית סחר, פלנרית: רוני שביט, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, חברת הפקה: קדישזון, במאי: יריב גבר, צלם: טובי הוכשטיין.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...