ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ליניאל זכה בתקציב אולטרסול
לשלב פרזנטציות הקריאייטיב הגיע גם משרד הפרסום פלד-מזרחי. קמפיין אולטרסול יעלה לאוויר כבר באפריל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/3/2005 10:24
ליניאל DDB זכה בתקציב הפרסום של המותג אולטרסול של ד"ר פישר.  

כפי שפורסם ב-
NRG מעריב, לפני מספר חודשים החליטה החברה להוציא למכרז את התקציב קמפיין הקיץ המוערך ב-1.5 מיליון שקלים. 

לשלב פרזנטציות הקריאייטיב הגיע גם משרד פלד-מזרחי, אולם לבסוף נבחר כאמור ליניאל. 

התקציב טופל עד לפני כשנה באדלר-חומסקי&ורשבסקי. בשנה האחרונה כלל קמפיין הקיץ של אולטרסול תשדירים וכתבות של ג. יפית.  

יצויין כי משרד הפרסום רגב-קויצקי מטפל היום במספר חטיבות של תשלובת ד"ר פישר ובהן מוצרי תינוקות וילדים, טואלטיקה וחטיבת תוספי התזונה.  

לדברי דן בר דב, מנהל הפרסום בתשלובת ד"ר פישר, קמפיין אולטרסול יעלה לאוויר כבר במהלך חודש אפריל.  
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...