ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
רצים למרחקים ארוכים
מודל הקריאטיב של שלמור-אבנון-עמיחי ליצירת קמפיינים ארוכי טווח זוכה לשבחים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/3/2005 13:11
משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/ Y&R זכה בתואר Best Creative Agency of Europe 2004, של רשת הפרסום האמריקאית Young&Rubicam. 

נשיא Young&Rubicam אירופה קרא לכל משרדי הקבוצה באירופה לאמץ את המודל הקריאטיבי - Long Running Advertising (פרסום לטווח הרחוק), שפותח במשרד הישראלי.  

מנהל הקריאטיב הראשי של המשרד, גדעון עמיחי, הציג בפני מנהלי המשרדים באירופה את המודל, שמטרתו לדבריו, "בנייה שיטתית של קמפיינים ארוכי טווח לכל המותגים, כאשר ארבעת היסודות העומדים לנגד עינינו הם רעיון גדול, רלוונטיות, תבנית קריאטיבית וחזרה עקבית לאורך זמן". 

"אנו מאמינים שפרסום נקודתי טוב ככל שיהיה, לא מצליח לייצר נכסים ארוכי טווח עבור לקוחותינו", מוסיף עמיחי. "פרסום נקודתי נותן פירות לטווח קצר ומייד לאחר מכן המצב חוזר לקדמותו ברוב המקרים וכולם נדרשים לחפש את הפתרון הנקודתי הבא.

"אנו לא מחפשים את 'סרט הפרסומת הבא' או את 'המודעה הבאה'. זה שגוי להסתכל על פרסום בפרספקטיבה כזו, מכיוון שבצורה זו מעודדים פתרונות נקודתיים. אנו בוחנים קודם כל את הרעיון. בחינה זו נעשית ללא פתרונות קריאטיבים ומטרתה לעמוד על יכולתו של הרעיון להיות רלוונטי לקהלי המטרה שהוגדרו היום ובעתיד".  

עמיחי הביא בפני יתר המנהלים דוגמאות לקמפיינים ארוכי טווח שהוביל המשרד: קמפיין "שוקולד פרה תמיד איתך", קמפיין "החיים לא תמיד הוגנים" של ביטוח ישיר, קמפיין "הסהרורי" של יטבתה וקמפיין "הפרסום ברדיו עובד" של קול ישראל. 

"החיים לא תמיד הוגנים". מתוך קמפיין ביטוח ישיר
מיכאל הנגבי מסתובב בלילות. מתוך הקמפיין לשוקו יטבתה
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...