ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
IDdesign בקמפיין מעוצב
הקמפיין, מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב, חושף את קולקציית העיצוב לאביב 2005
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/3/2005 11:55
רשת IDdesign יוצאת בקמפיין החושף את קולקציית העיצוב החדשה לאביב 2005 ומציג את מבצע הרשת: טלוויזיית LCD מתנה, לקונים מעל 15 אלף שקל.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכלול טלוויזיה ועיתונות ויימשך לסרוגין עד סוף חול המועד, בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים. 

כמו כן, יוצאת הרשת עם מגזין עיצוב עצמאי, אשר יופץ ב-150 אלף עותקים.  
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...