ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מותגים גדולים וכסף קטן
מיכל בר זוהר מובילה את הקמפיין ל"אאוט לט הרצליה", בהיקף כ-1.5 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/3/2005 12:29
מרכז המותגים "אאוט לט הרצליה" (מקבוצת עזריאלי) יוצא בקמפיין לקראת הפסח, תחת הסיסמה: "מותגים גדולים כסף קטן".  

את הקמפיין מובילה מיכל בר זוהר (אחותה של יעל), והוא יכלול שילוט חוצות, מודעות במקומונים ודיוור ישיר בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. 

לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, "מדי חודש מבקרים במקום למעלה מ-150 אלף איש, כאשר 90% מהמבקרים רוכשים בסכום ממוצע של כ-200 שקלים לאדם". 

מרכז האוט לט מציע עודפי יבוא ויצוא שלמבחר מותגיםמהארץ ומחו"ל, במחיר ממוצא של 50 שקלים לפריט. בין המותגים: ורסאצ'ה, הגרה, נעלי רוקפורט ובירקנשטוק, לי קופר,קסטרו, פוקס, הוניגמן נשים ועוד. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...