 |
מרכז המותגים "אאוט לט הרצליה" (מקבוצת עזריאלי) יוצא בקמפיין לקראת הפסח, תחת הסיסמה: "מותגים גדולים כסף קטן".
את הקמפיין מובילה מיכל בר זוהר (אחותה של יעל), והוא יכלול שילוט חוצות, מודעות במקומונים ודיוור ישיר בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.
לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, "מדי חודש מבקרים במקום למעלה מ-150 אלף איש, כאשר 90% מהמבקרים רוכשים בסכום ממוצע של כ-200 שקלים לאדם".
מרכז האוט לט מציע עודפי יבוא ויצוא שלמבחר מותגיםמהארץ ומחו"ל, במחיר ממוצא של 50 שקלים לפריט. בין המותגים: ורסאצ'ה, הגרה, נעלי רוקפורט ובירקנשטוק, לי קופר,קסטרו, פוקס, הוניגמן נשים ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|