 |
/images/archive/gallery/253/721.jpg פופ-אפ.
עיבוד מחשב  |
|
|
קמפיינים לבזק ולחברת החשמל - שניהם של גריי אינטראקטיב, הם נבחרי הריץ' מדיה של פברואר |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 16/3/2005 13:03 |
|
|
|
|
 |
"המתפרצת שתופסת" -התחרות לבחירת קמפיין ה-Rich Mediaהמוצלח ביותר, שמארגנת חברת CheckM8, ממשיך לצבור תאוצה.
פרסומות הריץ' מדיה הטובות ביותר לחודש פברואר הן: "ארבע לשוניות" של בזק (חברת אינטראקטיב: גריי אינטראקטיב) וקמפיין "עלינו או ירדנו" של חברת החשמל (חברת אינטראקטיב: גריי אינטראקטיב).
כפי שפורסם ב-NRG,עד אפריל ייבחרו מדי חודש שני הקמפיינים המוצלחים ביותר. במאי יתבצע דירוג נוסף בין 8 הקמפיינים הנבחרים שהגיעו לגמר, והקמפיין הזוכה יזכה את יוצריו בנסיעה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005 שייערך בלונדון, בסוף יוני.
ההצבעה פתוחה לכל עובדי הענף, כאשר מדי חודש מוגרלת בין המצביעים חבילת פינוק זוגית בספא.
עמוס מירון, מאתר האינטרנט "לילה", זכה החודש בחבילת הפינוק הזוגית.
אם גם אתם רוצים להצביע ולהשפיע, לחצו כאן. אנחנו נמשיך לעדכן בתוצאות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|