ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין למשקפי השמש של ווג
הקמפיין כולל שילוט חוצות ועיתונות נשים באמצעות מקסימדיה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
20/3/2005 11:04
חברת לוקסאוטיקה ישראל יוצאת בקמפיין למשקפי השמש של המותג ווג.  

הקמפיין, באמצעות חברת מקסימדיה, כולל שילוט חוצות פרסום בעיתונות נשים, בהשקעה של כ-700 אלף שקל. 

לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים, בהם: ריי באן, שאנל, ורסאצ'ה, פראדה, מיו מיו, דונה קארן ועוד.  
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...