/images/archive/gallery/276/944.jpgקמפיין לוריאל פריז
שוקי זיקרי, מאחוריך
לוריאל פריז משיקה ערכת צביעה ביתית עם גוונים. תעלה בתחילת אפריל קמפיין טלוויזיה, באמצעות גיתם
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 21/3/2005 11:58
לוריאל פריז מחדירה לישראל קטגוריה חדשה של צביעה ביתית בגוונים עדינים ובהתאמה אישית. במסגרת זו משיקה החברה את "קולור אקספרט": צבע שיער בשני שלבים בעזרת מברשת פטנט מיוחדת.
מהלך ההחדרה ילווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם, שיעלה לאוויר בתחילת חודש אפריל. בנוסף יעלה לרשת אתר אינטרנט של קולור אקספרט, בו יוקרן סרט הדרכה על השימוש בערכות הצביעה החדשניות.
יצוין כי קולור אקספרט הושק לפני כשנה באירופה ובארה"ב, ונבחר על ידי הצרכנים באנגליה כ"מוצר השנה" במסגרת תחרות Voted product of the year.