ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
שוק הטלפונים ממשיך להתפתח
בנצ'מרק משיקה טלפונים מעוצבים, תחת המותג "בראבו", במטרה להוות תחרות ליורוקום וגלאקסי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/3/2005 12:23
חברת בנצ'מרק מעמיקה את פעילותה בתחום ציוד הקצה. בימים אלה משיקה החברה סידרה של טלפונים מעוצבים, בטכנולוגיית Dect,  תחת המותג הפרטי "בראבו".  

לדברי גיורא שריג, מנכ"ל בנצ'מרק "החברה שמה לעצמה כיעד את שוק הטלפונים, המגלגל כיום כ-300 מיליון שקלים בשנה, במטרה להוות שחקן מוביל בשוק הטלפונים הביתיים בפרט, ובתחום מוצרי האלקטרוניקה עתירי הטכנולוגיה בכלל". 

שגיא הצהיר  עוד כי "מטרתנו ליצור קבוצת תקשורת אשר תהווה תחרות משמעותית לחברות יורוקום וגלאקסי, הפועלות בתחום ציוד הקצה עם המותגים פנסוניק, יונדאי ופיליפס". 

בנצ'מרק, שהוקמה בשנת 2002 ע"י אריאל נס ואלי רייפמן, עוסקת ביבוא, שיווק ותמיכה של מוצרי אלקטרוניקה מתחום המחשוב, התקשורת, האלקטרוניקה הבידורית והתקשורת הניידת. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...