/images/archive/gallery/143/408.jpg צביקה פיק וחברתו באירוע של ערוץ המוזיקה.
צילום: קוקו
קמפיין השקה לתוכנית "המאסטרו בערוץ הצחוק"
הקמפיין של ביפ והוט לקידום תוכנית ה"ריאליטי" על חייו של צביקה פיק יכלול שלטי חוצות ופרסומות בטלוויזיה בהיקף מדווח של 150 אלף דולר
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב 21/3/2005 14:56
ביפ והוט מעלים קמפיין משותף לתוכנית ה"ריאליטי" המדוברת של צביקה פיק, "המאסטרו בערוץ הצחוק". הקמפיין כולל פרסומות בערוץ 2, שבוצעו על ידי מחלקת הפרומו של הוט, ושילוט חוצות.
שלטי החוצות יוצבו ברחבי הארץ ב-20 במרץ ויישארו שם למשך שבועיים. הקמפיין כולל 1000 שלטי פוסטר-מדיה (תלרופים ותחנות אוטובוס). המשרד המעצב הוא שלמור-אבנון-עמיחי.
תוכנית ה"ריאליטי", "המאסטרו בערוץ הצחוק", שהפיק ערוץ ביפ, מתעדת את "חייו" של צביקה פיק. מדובר בתוכנית כמו מציאותית שבועית בסגנון התוכנית של משפחת אוסבורן ב-MTV.
צביקה פיק הוא האמן הראשון בארץ שתוכנית שלמה מוקדשת לתיעוד מה שמוצג כ"חייו האישיים והמקצועיים". התוכנית מלווה את צביקה פיק בחודשים האחרונים, החל בחזרות לקדם אירוויזיון וכלה בצילומי התוכנית "כוכב נולד 3", לה הלחין את שיר הנושא "חלומות מתגשמים".