ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
סוף סוף: קניון בגבעתיים
קמפיין ההשקה של באומן-בר-ריבנאי, יעלה לאוויר בתחילת מאי, בסלוגן: "כל מה שנשים רוצות באמת"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/3/2005 12:13
חברת שיכון עובדים משיקה בימים אלה את פרויקט הדגל שלה - קניון גבעתיים.  

הקניון פונה בעיקר לקהל הנשי, כאשר כבר בשלבים המוקדמים של התכנון, נוצרה התאמה בין  הקונספט לתמהיל החנויות , השם דגש על אופנה וסגנון חיים. 

הקניון נפתח למבקרים החל מהשבוע לתקופת הרצה. הפתיחה הרשמית תתרחש בחודש מאי, אז גם יעלה לאוויר קמפיין ההחדרה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. 

הקמפיין, בהיקף של כחצי מליון דולר, יתמקד בשילוט חוצות ועיתונות, תחת הסלוגן - "קניון גבעתיים - כל מה שנשים רוצות באמת". 

לדברי אורי שני, מנכ"ל שיכון עובדים, "צפי ההכנסות לשנת הפעילות הראשונה בקניון, הצפויה מדמי שכירות ומדמי פדיון בתפוסה מלאה, עומד על כ-12 מיליון דולר". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...