 |
חברת שיכון עובדים משיקה בימים אלה את פרויקט הדגל שלה - קניון גבעתיים.
הקניון פונה בעיקר לקהל הנשי, כאשר כבר בשלבים המוקדמים של התכנון, נוצרה התאמה בין הקונספט לתמהיל החנויות , השם דגש על אופנה וסגנון חיים.
הקניון נפתח למבקרים החל מהשבוע לתקופת הרצה. הפתיחה הרשמית תתרחש בחודש מאי, אז גם יעלה לאוויר קמפיין ההחדרה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
הקמפיין, בהיקף של כחצי מליון דולר, יתמקד בשילוט חוצות ועיתונות, תחת הסלוגן - "קניון גבעתיים - כל מה שנשים רוצות באמת".
לדברי אורי שני, מנכ"ל שיכון עובדים, "צפי ההכנסות לשנת הפעילות הראשונה בקניון, הצפויה מדמי שכירות ומדמי פדיון בתפוסה מלאה, עומד על כ-12 מיליון דולר".
|
 |
 |
 |
 |
|
|