 |
ברק 013 משנה את השפה הפרסומית של תחום האינטרנט, ומעלה לאוויר קמפיין חדש תחת הסיסמה: "אינטרנט מהיר מהחיים".
עד עתה התנהלו שני תחומי הפעילות של החברה - האינטרנט והשיחות הבינלאומיות -כמותגים נפרדים בעלי קווים פרסומיים שונים: את שירות השיחות הבינלאומיות מובלים קמפיינים רגשיים תחת הסיסמה "מישהו בחו"ל מחכה שתתקשר אליו", ואילו את קמפיין האינטרנט הובילו בשנה האחרונה צמד הסאטיריקנים שי ודרור, שהיו אמורים להצעיר את המותג.
כעת החליטו בברק לבסס את הקו הפרסומי של האינטרנט על אותן תובנות עליהן בנוי תחום השיחות הבינלאומיות - עולם הרגש - וליצור מותג על אחד חזק, בעל שתי זרועות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ילווה בסדרה של מהלכים שיווקיים ושיתופי פעולה שיתמכו במהלך.
הסרטון, בכיכובו של גיא אריאלי, צולם אמנם בשווקים ובמסגדים בטורקיה, אך מדמה שוק ססגוני הומה אדם בטהראן. במרכז השוק מופיע בביטחון רב בחור ישראלי מחויך שצועד עם חולצת טריקו עליה כתוב "קרבי זה הכי אחי". הוא עובר בין נשים ברעלות, שלטי אייטולות והאנשים בשוק מסתכלים עליו בהלם. הבחור מתעלם מהם וממשיך ללכת עד שהוא מגיע לבית קפה ערבי, שם הוא מתיישב ומתחיל לשחק שש בש. מאחוריו מופיע בחור איראני הנראה מאיים, מתקרב אליו בתדהמה ואז נופל על צווארו ומחבק אותו. הסרטון נסגר בסיסמה: "בחיים זה בלתי אפשרי, אבל באינטרנט קשרים כאלה נוצרים בכל יום".
לצפייה בסרטון לחצו כאן. מנהל קריאטיב: דיויד אדלשטיין, ארט דיירקטור: מיכל גונן, קופירייטר: גידי שמיר, מנהלת תכנון אסטרטגי: יעל ברזם, מנהלת לקוחות: דיתי קליין, סופרויזר: אורן דיבון, תקציבאי בכיר: רועי גפן, מנהלת מחלקת הפקה: דורית גווילי, מדיה: אמילי קריספין, שירה שריג, מפיקות: נטלי שזר וגלי שטרקמן, פוסט פרודקשן: jcs, חברת הפקה: קדישזון הפקות, במאית: נירית ירון, צלם: טובי הוכשטיין.
|
 |
 |
 |
 |
|
|