ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
השיק האיטלקי
בית האופנה זניה יוצא בקמפיין השקה לבושם החדש לגברים, בהיקף כמיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 13:28
בית האופנה האיטלקי לגברים "זניה" יוצא בקמפיין ההשקה לבושם Z ZEGNA, בהיקף מדווח של כמיליון שקלים.  

הקמפיין יכלול שלטי חוצות, פוסטרים, וכן מודעות פרסום בעיתונות היומית ובמגזינים. 

הקמפיין צולם ברביירה האיטלקית ומציג גבר הרוכב על אופנוע כבד. מהחברה נמסר כי "הגבר של זניה משדר את השיק האיטלקי: גישה חצופה לחיים , אנרגיה חושנית, סטייל, חופש ואמת". 

יצוין כי הבושם מיובא ומשווק בישראל על ידי חברת ש. שסטוביץ'. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...