 |
/images/archive/gallery/204/484.jpg יין של יקבי רמת הגולן, קברנה סובניון 2003
צילום: יחסי ציבור, יסמין ואריה  |
|
זהות מותגית חדשה ליקבי רמת הגולן |
|
פיליפ בולקייה השתתף במיצוב מחדש של היקב. המהלך יגובה בקמפיין פרסום, באמצעות ברוקנר-נטע |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 27/3/2005 13:35 |
|
|
|
|
 |
"יקבי רמת הגולן" יוצאים במהלך אסטרטגי שיווקי לבניית זהות מותגית חדשה, המבוססת על נכסיות המותג - איזור הגידול ברמת הגולן.
המיצוב החדש, בהשקעה של 3 מיליון שקלים, יבוא לידי ביטוי בין היתר בשינוי חזותי על גבי הבקבוקים, שעוצבו מחדש בשיתוף סטודיו ניאו גרופ של פיליפ בולקייה.
את המהלך יגבה קמפיין פרסום, באמצעות ברוקנור-נטע, ופעילות בנקודות המכירה.
ענת רושנסקי, מנהלת השיווק של יקבי רמת הגולן: "לאחר שנים בהם התמקדנו בשיווק ובניית כל מותג במשפחת המותגים של יקבי רמת הגולן, החלטנו לחזק את הקשר ביניהם תחת מטרייה אחת של מותג האב, יקבי רמת הגולן. היקב מייצג בעיני צרכני יין מתוחכמים את היין הישראלי הטוב - איכותי ויוקרתי ואנו מאמינים כי הוא יכול לספק הילה לא מבוטלת למותגי המשנה במטרה להגיע לזהות ברורה של הערכים אותם היקב מייצג: ישראליות, שורשיות, איכות נדירה גאווה מקומית אל מול בינלאומיות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|