ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין השקה ל LastMinuteTral
הקמפיין מתמקד בעיתונות ובאינטרנט. סך ההשקעה בפרסום אתר התיירות בשנה הקרובה - 2 מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/3/2005 9:29
אתר התיירות LastMinuteTravel.co.il יצא בראשית השבוע בקמפיין השקה, לרגל תחילת פעילותו בישראל. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א, מתמקד במודעות בעיתונות ובאינטרנט (באמצעות יורו D 4 - חברת האינטראקטיב של יורו ת"א). 

עלות הקמפיין לחודשיים הראשונים מוערכת ב-200 אלף דולר, כאשר 50 אלף דולר מתוכם - יושקעו בפרסום באינטרנט. היקף ההשקעה בפרסום האתר בשנה הקרובה - עומדת על כשני מיליון דולר.  

לדברי צחי שטיין מנכ"ל יורו D 4, "הקמפיין ידגיש את הבינלאומיות של המותג, את היתרונות השונים של האתר, והפרסום באינטרנט גם יאפשר 'סיור מודרך' בו". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...