 |
אתר התיירות LastMinuteTravel.co.il יצא בראשית השבוע בקמפיין השקה, לרגל תחילת פעילותו בישראל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א, מתמקד במודעות בעיתונות ובאינטרנט (באמצעות יורו D 4 - חברת האינטראקטיב של יורו ת"א).
עלות הקמפיין לחודשיים הראשונים מוערכת ב-200 אלף דולר, כאשר 50 אלף דולר מתוכם - יושקעו בפרסום באינטרנט. היקף ההשקעה בפרסום האתר בשנה הקרובה - עומדת על כשני מיליון דולר.
לדברי צחי שטיין מנכ"ל יורו D 4, "הקמפיין ידגיש את הבינלאומיות של המותג, את היתרונות השונים של האתר, והפרסום באינטרנט גם יאפשר 'סיור מודרך' בו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|