ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
מלחמת הטלנובלות ברייטינג
yes פרסמו הבוקר נתוני רייטינג גבוהים ל"השיר שלנו", בהוט מיהרו לציין כי ל"טלנובלה בע"מ" יש לא פחות. מלחמת הרייטינג מגיעה לכבלים וללויין
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עומר חימי
28/3/2005 16:57
מלחמות הרייטינג מגיעות גם לכבלים וללווין.  

הבוקר,
דיווחה yes על ממוצע רייטינג של 18% לדרמה המוזיקלית היומית, "השיר שלנו", בקרב הלקוחות המנויים ל-yes. הנתונים מבוססים על פרקי העונה השנייה שעלתה בערוץ הקולנוע הישראלי לפני כשבועיים.  

ב-yes מסבירים כי נתוני הרייטינג מבוססים על מנויי yes בלבד, וכי ברשותם מערכת מדידה פנימית שיכולה למדוד את מספר הממירים הצופים בערוצים כאלה או אחרים. 

ב"הוט" לא אהבו לקרוא את הפרסומים באשר לנתוני הרייטינג של yes, ומיהרו לפרסם את הנתונים שלהם באשר ל"טלנובלה בע"מ" שעמדה, לטענתם בשבוע האחרון על ממוצע של 10.4% צפייה. בהוט ציינו כי הבדיקה נעשתה באמצעות מכון מחקר "מרקט וואצ'". 

על פי נתוני החברות שהועברו היום ל-
NRG מעריב, ל-yes ישנם בין 450-500 אלף בתי אב המנויים לחברה, מה שאומר שכמות הצופים הממוצעת שצפתה בשבועיים האחרונים ב"השיר שלנו", נעה בין 80-90 אלף צופים. בהוט ציינו כי מספר המנויים נע בין 900-950 אלף בתי אב, מה שאומר שכמות הצופים ל"טלנובלה בע"מ" נעה בין 90 ל-95 אלף צופים. 

בחברות ימשיכו לשווק את הטלנובלות כמוקד המשיכה של הלקוחות לכבלים וללויין. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...