 |
חברת "טריומף אינטרנשיונל" יוצאת בקמפיין לפרסום, קולקציית ההלבשה התחתונה לאביב-קיץ 2005.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא בהיקף מדווח של 4 מיליון שקלים.
את המודעות מלווים הסלוגנים: "איך חזיה כל כך יוקרתית הופכת כל גבר לסמרטוט?!" ו"הוא ידע בדיוק מה הוא רוצה, אז בלבלתי אותו", שאומרים לשקף "אישה אסרטיבית, בטוחה בעצמה ובכח נשיותה".
בנוסף, תפיץ החברה קטלוג שצולם באווירת מסיבות ומועדונים. מהחברה נמסר כי "האשה של טריומף, כפי שהיא באה לידי ביטוי בקטלוג, כובשת את העולם. היא יודעת בדיוק איך להתלבש, היא אפנתית ומעודכנת, היא פרובוקטיבית וסקסית".
|
 |
 |
 |
 |
|
|