 |
"קוקה קולה ישראל" יוצאת במיצוב מחדש למותג ספרייט, בהתאם למדיניות החברה העולמית.
במסגרת השינוי, עוצבו תוויות חדשות למשקאות ספרייט ודיאט ספרייט, הכוללות אלמנט של גל בתנועה שאמור לייצג "דינאמיות, אקטיביות, רעננות ועוצמה".
את המהלך יגבה קמפין טלוויזיה בינלאומי, שעבר התאמה לישראל, וישודר במקביל בעוד כ-17 מדינות.
הקמפין ילווה בפעילות אינטרנט ושילוט חוצות, בהשקעה של 5 מיליון שקלים.
את המהלך מוביל הסלוגן "The Sprite way", המחליף את הסלוגן "תזרום", שליווה את המותג בשנים האחרונות.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט, מציינת כי "קמפין הפרסום של ספרייט מתמקד בשני מסרים מרכזיים: פריצת דרך ואלמנט הרעננות המנוכס למותג, שמועבר באמצעות שימוש באלמנט המים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|