ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ונעבור לפרסומות
הצצה לפרסומת החדשה של יורוקום לטלפון אלחוטי, המדמה פריצה טלוויזיונית למהדורת חדשות אמריקאית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/4/2005 13:05
חברת "יורוקום" מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לטלפון אלחוטי מבית "ג'נרל אלקטריק", בטכנולוגיית DECT, תחת הסיסמה: "הגנרל של האלחוטיים".

הסרטון, בבימויו של אוהד פרח, מדמה פריצה טלוויזיונית למהדורת חדשות אמריקאית, בה מדווח כי ארצות הברית נכבשה על ידי גנרל - ג'נרל אלקטריק.

 לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בריקמן, יכלול גם עיתונות, אינטרנט ופעילות קידום מכירות. סך ההשקעה בקמפיין, עומדת על 450 אלף דולר.

מנהל קריאייטיב - נמרוד כתר, תסריט - רן לואל, נמרוד כתר, תקציבאית - עירית מעייני, מפיק - אודי סופר.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...