 |
"פרוקטר אנד גמבל" מותחת את מותג "פמפרס" בישראל ומשיקה מגבונים לחים לתינוק - PAMPERS WIPES - המבוססים על תחליב.
הכניסה לקטגוריה היא למעשה פתיחת קרב שיווקי נוסףמול "חוגלה קימברלי", הפעילה בשוק זה עם המותג "האגיס", שיצאה לאחרונה בסדרת מגבונים חדשה אף היא.
לדברי סופי בלום, מנכ"ל "פרוקטר אנד גמבל" בישראל, הכניסה לקטגוריה מתבקשת וממשיכה לבסס את הערכים של המותג כמומחה להתפתחותו הבריאה של התינוק: "אם לוקחים בחשבון שתינוק ישראלי מבלה בחיתולים בממוצע כ-20 אלף שעות עד הגמילה ומשתמש בממוצע בכ-5,000 מגבונים, הרי שהמגבונים הם המענה הטוב ביותר לצרכיו".
השקת הסדרה תתבסס על קמפיין טלויזיה באמצעות משרד הפרסום "באומן-בר -ריבנאי", ופעילות קידום מכירות בחנויות, תחת הסיסמה: "מגבוני פמפרס- לניקוי והגנה טיבעית של עור התינוק שלך".
מיכל בן מיור, מנהלת תחום מוצרים חדשים בחברה, מציינת עוד כי "שוק המגבונים הלחים בישראל, מאופיין בריבוי מותגים, רבים מהם מיוצרים בפועל על ידי יצרן אחד. בנוסף, מתאפיין השוק במבצעי מחיר חריפים ומארזים גדולים".
גם "דנשר", שחקנית משמעותית בקטגוריה, יצאה לאחרונה במיתוג מחדש למגבוני "פרש וואנס", במטרה ליצור בידול משמעותי מול המתחרות בקטגוריה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|