יוניליוור ישראל מחפשת נשים שיובילו קמפיין חדש לדאב, כדי להראות שלא צריך להיות דוגמנית
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 12/4/2005 10:49
יוניליוור ישראל מחפשת "נשים אמיתיות" שיובילו את הקמפיין לסדרת מוצרי טיפוח הגוף החדשה, של המותג דאב. זאת לאור הצלחת הקמפיין העולמי לסדרה, שהציג נשים שאינן דוגמניות כשהן לבושות בהלבשה תחתונה, במטרה להראות כי לא צריך להיות דוגמנית דקיקה כדי להיראות נפלא.
מודעות גיוס, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, יפורסמו בימים הקרובים בעיתונות נשים ובאינטרנט, תחת הסיסמה: ""את לא צריכה להיות במידות של דוגמנית בכדי להוביל את הקמפיין הבא של דאב".
מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית ביוניליוור ישראל, מסרה כי "האסטרטגיה של המותג דאב בעולם היא לשבור את סטריאוטיפ היופי הנשי התקשורתי המקובל והחד ממדי. המותג ממחיש בשפה התקשורתית והפרסומית שלו כי יופי נשי יכול לבוא באינספור צורות וגוונים וההגדרות של יפה או לא יפה הן רחבות ועמוקות הרבה יותר מכפי שאנו מורגלים לחשוב".