ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
פצצת פרסום
מעריב מציע למפרסמים מודעת ענק, המתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה. סלקום וקסטרו, כבר הזמינו
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
12/4/2005 14:21
"מעריב" השיק חבילות פרסום חדשות, תחת השם "פצצת מעריב", הכוללות מודעת ענק על פני כפולת עמודי חדשות בפורמט יום שישי של העיתון. מדובר במודעת ענק, בגודל של 75X54 ס"מ, המתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה.

לדברי משה ראובני, המשנה למנכ"ל  מעריב, "עד היום לא ניתן היה לפרסם מודעה בגודל זה. הטכנולוגיה המוצעת כיום מספקת הדפסה פנורמית שלא ניתן להתעלם ממנה עם פתיחת העיתון".

יצוין כי מודעת ענק, הוזמנה כבר בין היתר על-ידי קסטרו, סלקום וסיטרואן.

בנוסף מציע העיתון "מודעת מיני דאבל", מודעה הממוקמת במרכז הדאבל, על פני שני העמודים, ומוקפת בטקסט מערכתי.

חבילות הפרסום ילוו במבצע קידום מכירות, באמצעות MIM, במסגרתו צולמו בעלי משרדי הפרסום שקיבלו את תמונתם ממוסגרת בגודל של "פצצת מעריב".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...